En för evigt vingklippt skata

Nu är det mindre än en timme kvar, en femtio minuter till det slutliga resultatet av en fiasko säsong där allt avgörs i ett derby mellan två klubbar i nordöst. Känslan är spänd och jag vill inte ens tänka på känslan av en förlust, att bli fördömd till the championship. Dock så vet jag inte vad jag ska tro.
Försöker hålla mig positiv, Newcastle hör hemme i Premier League även fall de aldrig vinner, de är ju laget som staden stödjer och den enda stora kärlek längst upp i norr.
Allt för mycket nerver just nu, allt för många tankar. Hoppas att fotbolls gudarna är på skatornas sida, de måste dem bara vara. Var den stora hjälten igen Alan Shearer, oförglömlig som spelare och vi hoppas på det samma som tränare.

Howay the Lads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0