En gympartners vikarie sökes

Efter att Henke fått nog och flyr till Mallis för att hitta sig själv igen så står jag nu utan gympartner. Självklart så är detta ett tungt avbräck, framför allt med att få in en ny på så här kort varsel. Känslan säger även att detta känns tyngre för mig än vad det gör för Heinrich.
Söker därför efter en vikarie i Das Majors plats. Nedan följer de kriterier som behövs:

Om du är kvinna:

Detta är uppdelat i två delar, den första delen innefattar ifall du är av den typen som går i spandexbyxor. I detta fall ska du ha små fasta vader, tighta lår, smal midja, B eller C-kupa, smala axlar samt smala armar som är medel vältränade. Självklart så ska du även ha bländande vackra ögon, ett stort leende och en liten näsa. 
Inte ett måste men gärna ett stort bankkonto, som sagt inte ett måste men du faller säker på det annars. Du ska även ha ett intresse för fotboll, lukta som en våräng och ha finessen att få mig att skratta.
Ett stort plus ifall du även kan laga mat.
Den andra delen är för er som inte går i spandexbyxor, för er så behöver ni inte benen utan endast en fast röv. Måste ju bidra med att ge något extra till dem utan dessa hemska byxor.

Om du är kille:

Söker egentligen inget mer än en kopia av Henke. Så du ska väl vara runt 180cm lång, jobba inom transport branschen, hålla på att renovera badrummet, använda ordet gryda i överflöde, alltid vara 5-10 minuter sen till gymet och leva på keso, proteintillskott och tillskottstabletter.
Gärna ha ett förflutet av Hockey, en poppig frilla och en jävla massa att prata om från helgen. 
Höll på att glömma det, du ska även köra Saab samt köra den som en dansk biltjuv, då du förvarar tuggummi i bilen för att inte bli misstänkt för rattfylla som körningen kan påpeka.

Detta ska väl inte vara så svårt tycker jag.

CV ska vara mig tillhanda senast under morgon eftermiddag, bifoga gärna en bild och glöm inte med ett personligt brev som säger varför ni skulle passa så bra till just detta.
Det kan bli du som har turen med dig att få uppleva detta äventyr.

Märk brevet "Din för en vecka"

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha Maxi du beskriver ju mig :P. Jag ska på boot camp med gymmet idag 16.00 i pildammarna, dom ska skrika på oss i 2,5 timmar det blir najjjjs. Hihi!

2009-05-20 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0