Glädjetårar

Sjukt känsloladdat, helt underbart och jag finner inte ord. Fotbolls gudarna är på min sida just nu.
Flagghavet sträckte sig över alla läktarna i svartvita fanor, 50.000 sjungande fans och en 3-1 seger över Middlesbrough, första vinsten för Big Al som tränare och en vinst som tar gubbarna över sträcket.
Låt detta fortsätta, låt denna underbara känslan sitta kvar.
Detta var det vackraste jag sett på hur lång tid som helst, känslorna för klubben har alltid varit de samma men nu är jag nykär igen. Vilken lättnad, vilken glädje, detta är den största kärleken av dem alla. Shearer, du är en hjälte!
Finner inte orden just nu för att beskriva, bara så jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0