Inlägg

Pappa vann precis på tipset och känner sig helt nöjd, där emot så gick Das Hallberger och Phille minus. Självklart så undrar vi, hur känner dem sig?

Så Das Halberger, hur illa mår du på en skala?
- Jag mår svin bra för att jag hade en trippel och gick 400kr plus. Men Das Rosenlöf kommer nog att gråta sig själv till sömns hela natten igenom. (Phille går i taket över uttalandet och demonterar det), (Das Hallberger är svinglad)

Vad var det som sket sig?
- Inget / Hallberg

Vad är dina uttalande gällande Chelseas negrar?
- Hade där varit lite fler negrar så hade det varit afrikas national lag

Vem är snyggast av er två?
- Jag!
- Hallberg
Max håller truten

Nadde in i bilden, vem fan är du?
- Chaffis som inte hittar orden för stunden. 
Sluta drick för helvete!

Vem är kungen av strykan?
- Phille tycker att alla är kungar men pappa vet bättre.
Phille, sluta knapra de där pillerna, de gör dig inte bra.


Ett sista ord från Das Hallberger
- A-mol, D-mol, G och sedan C. Fattar du inte?

Sista orden från Phille
- Vad fan har jag gjort!

Mackan responsrar
- Vad fan då!

Naddes recenserar;
- Vodka Redbull


Max tonar av
- Simhall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0