Öppen förfest

För alla som sitter nerbäddade i sorger, sprit eller vad fan det nu kan vara. För helt ärligt så skiter jag fullständigt i vilket vad fan ni gör. Men vad jag bryr mig om är att det ska vara otroligt skoj idag, därför så är det öppen förfest hos Casa Del Hartler och alla är bjudna. Lite som ett öppethus i mitt liv. För att ifall det är något som vi ska ha så är det roligt och det hela natten igenom.

Så vad firar vi?
Ja du, jag firar lite av allt. Jag firar att Newcastle kommer att stanna i PL, jag firar att jag snart ska dra på mig de gröna fingrarna och fixa balkongen, att jag har ett fett leende på mina läppar och bra mycket där till. 
Med andra ord så är det upp till var och en vad ni vill fira, enda kravet är bara att ni har något.

Inträdes kostnad?
Ett stort leende och alkohol till kroppen. Vill ni sedan ge mig Kristibrud så är jag inte den som är den som säger nej.

Lite som en jobbig gala där de ska driva in pengar till världens barn eller stoppa sarsen i Cuba. Bara att idag så ska vi gala in årets bästa ute kväll där överskottet av pengar går oavkortat till baren på Etage.
Så dyk nu upp när ni vill men inte innan klockan 20.00, det är en lysande dag för att ha det roligt!

Kommentarer
Postat av: J eller var de JF

men du vi ses på tages efter jobb då=)

2009-05-16 @ 12:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0