Uppdatering

Tänkte att jag skriver väldigt lite om vad jag gör i denna blogg, något som är ganska naturligt för mig då jag inte tycker att det skulle vara tillräckligt roligt att läsa för andra. Men för en gång skull så ska jag sätta en enkel uppdatering om vad som rör sig just nu.

  • Förbereder mig inför min toastmaster roll på mammas bröllop, mycket att göra
  • Jobbar som en gnu, även där mycket att göra
  • Tränar på så mycket det bara går, en bra utveckling och det känns otroligt bra
  • Ser på totalt för mycket sport men den tanken gör mig bara glad, helt underbart
  • Fest igen i helgen och pappa är glad som alltid
  • Sliten och har insett att det är mindre än 2 månader kvar till semestern, nöjer mig med 4 veckor i sommar
  • Fyller snart år, tänker inte direkt på det
  • Uppgångar och nergångar över allt känns det som, dock så känns det kontrollerat 
  • Arbetar mycket på struktur just nu
  • Newcastle, otroligt tungt. Hela säsongen och nu är det nervöst. Har inte delat med mig av den sorgen så mycket
  • Lägenheten måste storstädas men jag känner mig ganska nöjd ändå


Lite som ett ordspråk, bortser man från allt så mår man bra. Så länge man inte hänger upp sig på små saker utan njuter av det stora hela, med en kontroll över situationen så mår man bra. Ska jag se till mig själv just nu så njuter jag av vart enda minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0