Uppgivenhet & Kärlek

Vet inte hur jag ska kunna beskriva det på ett sätt som någon kan förstå, att inte alla vet hur känslan är över att älska en klubb så innerligt och ha de känslorna som jag har. Det är min stora kärlek här i livet och idag så hände det, de trillade ur Premier League. En känsla som bäst beskrivs genom att det käns som att en 15 års relation tog slut och jag blev dumpad hårt genom ett självmål.
En känsla av hat för ägaren Mike Ashley som våldtagit klubben, Mike Ashly som sparkade Keegan och anställde Denis Wise. Jag hoppas innerligt att dem båda kommer att brinna i helvetet för all framtid. Jag kommer att spotta på era gravar, jag kommer aldrig att förlåta.
Min kärlek för Newcastle United är långt ifrån avslutad, den är starkare än något annat och kommer alltid vara en del av mig men just nu känns det frustrerat. Det finns så många saker som stör mig just nu, detta skulle aldrig få hända om det hade varit någon med hjärta och kunskap som hade fått leda klubben.

Snart börjar den stora våldtäckten, att se spelar fly klubben samt de som blir sålda mot sin egen vilja för att det ska funka ekonomiskt. Kommer att göra ont att se spelare gå till andra klubbar, det påminner bara mer om hur klubben har stått och förfallit i brist av kompetens uppe ifrån. Det enda positiva med det är att jag får se vissa rövhål försvinna och framför allt den äckliga fotbollshoran Michael Owen. Jag önskar med hela mitt hjärta att din knäskada går upp och att gud spottar i knäet under operationen så att det aldrig blir bra igen. För att få över 2 miljoner i veckan, spela ett fåtal matcher, dra på sig skador och sedan inte ens ha ett samvete att vilja skriva på ett nytt kontrakt eller ens vilja ge hundra procent för klubben. Du är ett jävla rövhål och du borde skämmas.
Hoppas nu bara att Steven Taylor, Haper, Carrol & Baye stannar, folket med hjärta i klubben. Så att dessa bildar grunden för den nystart som börjar nästa säsong i the Championship.

Jag önskar bara nu mer än något annat att klubben kan få bli såld, till en ägare som har sina rötter i staden och ett hjärta för folket. Jag är så trött på alla dessa idioter som styrt och förstört klubben, ett måste att förstå är att det är andras känslor som ni leker med, inte pengar. Jag hatar dig Mike Ashley med hela mitt hjärta och du borde som kompensation ge bort klubben fördelat jämnt på alla invånare i Newcastle. För att kanske då, ja kanske då skulle jag kunna förlåta dig samt att du hade bevisat för dig själv att du inte är så jävla girig.

För evigt en vingklippt skata som letar efter kanalerna som sänder the championship nästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0