Windows, ett ord som beskriver hur mycket något kan fela

Känner för stunden att om jag en gång till hör orden "men lägg ett case", så går jag i taket. Man lägger för fan case, på case, på case utan att det blir bra i slutet. Att man över huvud taget ska använda sig av datorn för att beskriva problemet om att datorn inte funkar är fan helt upp åt väggarna. Att man sedan ska lämna ifrån sig den gång på gång utan att något händer är än värre.
Med andra ord, min arbetsdator är som vanligt utvecklingsstörd och borde avlivas. Hur svårt ska det egentligen vara att skapa något som funkar som det ska? Jag vill inte se några äckliga blåskärmar eller att datorn bara stänger ner lite som den vill. Att jag sedan ska kunna koppla upp till mailen och de program som jag behöver är också något som är nödvändigt, tyvärr så verkar inte min PC som är 1 år gammal förstå sig på det. Jag blir bara så jävla förbannad! 
Har inget förtroende alls för den satans skit maskinen och ändå så ska jag bygga strukturen ut ifrån en vara som aldrig funkar som den ska. Jag precis som alla företag i världen bor för en gångs skull ta och bojkotta Microsofts skit produkter och endast anpassa oss efter något som funkar, även fall jag tänker på Mac så skiter jag fullständigt i ifall de väljer Linux eller en beta-version av ett nytt operativsystem som är framtaget på Kongos savann med hjälp av kokosnötter och banskal, som sedan är testat på en get. För jag är fan säker på att det systemet skulle funka 1000 gånger så bra.
Windows designar fler typer av felmeddelanden än vad de gör åt sitt felaktiga skit system, dock så är designen lika ful som Mr Gates själv. Så är det inte snart dags för EU-domstolen att stämma det skit bolaget och den jubelidioten upp över öronen, han kostar min fritid, företaget pengar och omvärlden det samma. Han kan väl i alla fall gå tillbaka till Windows 95 och Windows 98, några av hans produkter som faktiskt funkade. Är det för mycket begärt?!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0