Månadens köp

Idag är en dag då jag inte likt många andra känner mig bra mycket mer stolt än vad jag brukar göra, något som har en självklar förklaring. Jag fick en 45 minuters lunch idag uppe i Halmstad och for in till min favorit gitarraffär som ligger vid norreporten i Halmstad för att köpa en Capo. Något som bara den var ett otroligt fint köp, dock så skulle jag fylla på med lite plektrum också och fann där något otroligt vackert, Jimi Hendrix-edition plektrum med en förvaringsask.
Jag blev kär direkt och kunde inte låta bli, kungen av dem alla tryckt i finaste form på vart plektrum och dess utom en förvaringsask som även den hade ett fint tryck på Jimi. Jag fann knappt orden men lyckades utbrista, "Det är ju Hendrix, ett måste för mig!" innan jag kasstade upp asken på disken.
Enda nackdelen med det är att jag just nu är brutalt trött men kan inte låta bli att spela lite samtidigt som jag beundrar den fina asken. Snacka om kvalitetstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0