Vila i frid mormor

Min älskade mormor tog sitt sista andetag den 27:e augusti och begravdes idag. Den sista av mina föräldrars föräldrar som lämnade denna jord för att ha givet oss många goda minnen och fina stunder.
Mormor var precis som morfar en väldigt positiv, givmild, omtänksam, gästvänlig, en person som alltid ville folks bästa och mycket där till. Hon var en person med många nära vänner och hade en kaffekokare som alltid stod på för att kunna parera grahamsbullarna som bjöds när det kom besök.
Mina morföräldrar hade otroligt många bra och fina egenskaper, egenskaper som gjorde dem till väldigt respekterade och omtyckta personer i byn. Något som jag tackar dem innerligt för idag. Inte bara för att dem fick min skyddsängel till mamma till att bli så som hon blev utan att dem skapade det finaste arv som man kan få, ett arv av minnen, ett sätt att se livet och en helhet som aldrig annars hade funnits.

Mormor blev 86år gammal och kommer att vara för evigt saknad. Hon gjorde sin tid på jorden till något väldigt bra men var tvungen att vandra hem till sist. Hon sa att gud fanns med oss i alla tillfällen och jag är övertygad om att gud står vid hennes sida nu.

Tack för allt mormor, du kommer alltid finnas med vid min sida i mitt minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0