Tillbakalutad medans åldersyndromet flödar

Så nu sitter man här igen och försöker att finna orden, så varför inte börja med att säga FAN VAD GOTT! Då inte bara tänkt på skumpan som satte extra söttma i min mun utan mer på att Newcastle säkrade Premier League-pltasen i måndags och att de där med överträffade allas tankar inför säsongen. Aldrig tidigare har ett sådant litet antal personer tagit så många från sorg till lycka som den unga trupp som fick prestera på St James Park och övriga av engelska Championship som sönerna av Newcastle och jag tackar dem alla innerligt.
Annars så kommer väl ordet ballans in i bilden men kan inte riktigt forma min tunga efter ordet. Märklig känsla då jag egentligen bara vill skapa tunnelseende och skapa det ultimata av det jag gör, men att jag nu maler på i ett bra tempo samtidigt som jag låter tröttheten ta ut sitt samtidigt som jag vill slåss mot nästa mål. Likt min för närvarande skrivkramp som inte vill ge sig som får mig till att dansa och spela gitarr istället medans mitt leende skiner upp, samtidigt som det känns otroligt skönt och bekvämt så känns det ändå som att något saknas. Samtidigt som jag nog inser att det är ett tecken på att jag är sliten ihop med att jag har det väldigt bra, för trots allt så skriver jag här ikväll.
Det är väl bara dags att ladda batterierna och låta vinnarskallen köra sig varm för att sedan finna nya kamper att vinna. Men för att nu under tiden göra något nyttigt och givande så har jag inte köpt Bingolotter eller knaprat blåa piller, nej, jag har istället en hel fredagskväll rensat ut garderoben, köket och flyttat om i halva lägenheten för att fylla ut med allt som kan behövas i kombination med att få bort allt det som man inte behöver. Har fått bort mina gammla stekjärn och fått dit mina nya så att jag kan stilla mina nyfunna matlagningsbegär, så att jag kan fortsätta att laga nya maträtter var vecka för att höja min levnadstatus och njuta lite mer. Vilket tar mig till nästa nivå, då jag börjat inse att jag börjat lägga märket till småsaker runt omkring i lägenheten som jag måste fixa. Så i kortfattad mening, jag behöver snart en rejäl jävla utekväll med klackarna i taket till den grad att det lämnas fotspår.

Jag är ung och jag njuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0