Igår insåg jag vad välfärd är

Ska börja med att tacka alla kollegor för en underbar kväll/natt, det var utan tvekan en av de bästa i mitt liv. Otroligt roligt att så många var med på julfesten och att vi kommer så bra överens. Än roligare för mig att få utmärkelsen årets anställd och jag vill tacka alla som röstade på mig. Har nog aldrig blivit så glad för ett pris som detta då det får mig att känna mig väldigt uppskattad då ni röstat fram mig. Kjedjan är aldrig starkare än den svagaste länken, även fall motivet var för de siffror som jag varit med och presterat så vill jag säga att jag aldrig hade kunnat prestera på det viset som jag gjort ifall det inte hade varit för att alla ni hade gjort det fantastiska arbete som ni gör var dag.
Så att vara med på en fantastisk kväll där jag får den bästa utmärkelsen som jag någonsin fått ihop med att få spela, dricka, dansa, mingla, skratta, dansa lite till samt bara få leva ut på ett sådant vis som man bara lyckas med ett fåtalet gånger på ett år, samt att få göra detta ihop med kollegor som är helt fantastiska, det är något som inte går att sätta ett pris på.
När sedan jag, Sofie, Markus och Jonsson stannade till vid gatuköket påvägen hem för att käka korv, då vi plötsligt garvade gott om något som sades. Så kände jag den välfärd som jag saknat på länge. Humöret hade nått sin peak och mitt välmående kunde inte bli högre. Jag skrattade ihop med de andra och trots att klockan var 5.00 på morgonen så ville jag helst inte att det skulle ta slut. Till och med när jag la mig ner i sängen hemma så var jag så upprymd av glädje attjag kände mig som ett litet barn framför granen på julafton. Synd bara att man somnade så kort efter det, för känslan när jag vaknade var tyvär inte lika bra.

Dock så slog det mig, jag måste skapa min personliga välfärd allt oftare och bara leva fullt ut för en kväll för att skapa det goa leendet som fortfarande sitter på mina läppar.

Tack för en underbar kväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0