Äntligen har den kommit till Sverige!

Kallendern säger att det är sommar även fall inte var dag känns som det. Precis lika härlig som sommaren kan vara så är det lika härligt att fotbolls VM är här, lika mycket som vi klagar över de dåliga sommardagarna så klagar fotbollens stora stjärnor över den allt för runda bollen samt alla vuvuzelas.
Så kanske är jag en glad optimist som alltid tror att vädret ska komma eller att jag annars får skina upp ifall inte solen gör det för oss. Men hur som, vuvuzelan är ju helt underbar! Tusentals glada afrikaner står med stora leenden och finner takten till dans av detta höglåtande tutrör som får publiken till att svaja. Och det måste ju bara vara glädje och det av högsta grad. Bara att orka dansa i 90 minuter är en sak men att även blås och blåsa medans de endast känner lycka och välmående. Det mina vänner, det är vad jag kallar för afrikansk välfärd!
Så varför inte ta traditionen hit för att skapa ett ovänsen att dansa till och för att bjuda på ett leende. Solen kommer säkert inte i alla fall så varför inte ett alternativt sätt till att skina för ett enkelt välmående för under 200kr.

Jag ger er här chansen till något nytt och chansen till att hitta ryttmen i livet. Köp en Vuvuzela du med!
http://shop.aftonbladet.se/vuvuzela-bla-gron-svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0