I-landsproblem

Först och främst, igen. Vad är det folk inte förstår när jag säger att jag är hörselskadad? Jag fattar inte varför folk ska prata så otrligt tyst och när man sen säger "Förlåt jag hörde inte, jag är döv på ena örat". Då upprepar folk i samma volym som tidigare.
Jag byter inte ut er hjärtmedicin mot treo så tvingar du mig inte att se ut som jag förstår.

Och appropå att höra, Tele2. Hur lönt är det att vara billig när servicen är under all kritik. Det är att jämföra med ett tandlöst luder på 90år. Visst är det ett luder men även fall det är billigt så räcker det inte hela vägen.
Pinsamt att behöva ha Tele2 i jobbtelefonen!

Vad Tele2 hade behövt är att bygga ut och bygga om, vilket tar oss till nästa sak. Varför beslutar Malmö stad om att göra vägarbete över halva stan på en och samma gång? Och inte nog med det så håller dem på att bygga nya broar längs E6:an, väg 114 samt lägger ny väg strax efter Helsingborg. Det är fan inte enkelt att vara bilist, nyckter måste man vara också!

När vi väl är inne på alkohol, vad hände med firandet av nationaldagen egenligen? Man strök en röd dag för att ersätta den med nationaldagen men det enda som hände var att medel Svensson blev bitter och kände sig våldtagen över en ledig dag på året. Tycker därför att vi alla ska resa till Norge den 17:e Maj i protest och lyckad fest.

Sedan gällande fest, varför all denna uppståndelse runt Victoria och han från Ockelbo? Visst, det är kul att dem gifter sig men det behöver väl inte gå ut över alla oss andra.
Förr när det inte fanns något bra på TV:n så hittade man i alla fall kvinnofängelset och hem till gården, men nu inte, nu ska man gå igenom kungafamiljens alla medlemar och släktingar. Så snälla, bara få det överstökat!

Det är fan inte konstigt att man är en bitter jävel med ett glatt humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0